Mollerussa Comercial fa un balanç positiu de la campanya de Nadal

16/01/2018

Xifra en més de 16.000 les vendes fetes durant la campanya

L’Ajuntament ha estat l’escenari i el regidor de Cultura, Joan Ramon Domingo, la mà innocent del sorteig que s’ha fet aquest matí per escollir els guanyadors dels 5 premis de 100 molleuros (moneda també oficial dels associats a Mollerussa Comercial) entre les més de 18.000 butlletes recollides a través de la campanya que ha fet l’entitat durant les festes de Nadal . El seu president, Àlex Català, ha fet una valoració molt positiva de la campanya, que va començar el dia 15 de desembre i es va donar per acabada per Reis, ja que ha donat com a resultat més de 16.000 transaccions entre els 150 establiments associats a l’entitat. 

Català ha explicat que com a resultat de l’estratègia comercial que es va activar en aquesta ocasió, amb el repartiment des dels establiments implicats de butlletes que amagaven diferents premis, s’han repartit in situ més de 500 entrades a l’Aventura de Nadal i 50 premis de 25 molleuros. Així mateix, la veïna de Mollerussa, Mercè Castelar, va rascar la butlleta que la convertia en beneficiària del premi de 1.000 euros que havia de gastar en un sol dia, el 4 de gener, en 5 establiments diferents de la ciutat. Tot i amb això, no s’ha aconseguit repartir la butlleta que amagava el premi del viatge a Lapònia, que també era un dels atractius que s’oferien, ja que no s’han repartit el total de 20.000 butlletes que s’havien editat, segons ha explicat Català, que ha dit que de cara a properes campanyes es mirarà de variar l’estratègia perquè tots els premis quedin repartits.

Infolleida