Mollerussa Comercial qualifica d’èxit la 6a Open Night malgrat la climatologia
També s'han donat a conèixer els guanyadors dels premis d'aquesta edició
L’Associació Mollerussa Comercial ha qualificat d’èxit la 6a edició de la Mollerussa Open Night. Segons els primers contactes amb els comerciants, les vendes s’han mantingut respecte l’any anterior tot i les baixes temperatures. De fet, la mala climatologia va fer que més gent entrés a les botigues encara que per contra, les terrasses en van sortir perjudicades.
Tot i que l’inici de les rebaixes no s’ha mantingut a l’1 de juliol com passava els altres anys i això semblava que podia perjudicar les vendes de la nit, finalment no ha estat així i molta gent s’ha esperat a fer les compres durant aquesta celebració aprofitant l’ambient festiu i lúdic.
Aquest dimarts també s’han donat a conèixer els noms dels guanyadors dels premis d’aquesta edició. Gemma Marcos Grustran s’ha endut el creuer pel mediterrani per a 2 persones per una compra feta a Calzados Lazaro i M. Dolors Molina ha guanyat el cap de setmana a Andorra més les entrades a Caldea per una compra a la botiga Serret. També s’han sortejat 3 entrades per al No Surrender festival (guanyadors: Ester Visa, Núria Cañadell i Alexandra Oriola)l i 6 ampolles de vi gentilesa del Castell del Remei (guanyadors: Ramon Sans, Martí Vilamajor i Maria Lema).