Campanya per promoure el consum de carn de vedella

03/07/2020

La iniciativa ha estat dinamitzada per la Interprofessional Provacuno i s'ha presentat a Bellvís

Sota el lema ‘Molt fans del que és nostre’, Provacuno ha llençat una campanya per dinamitzar el consum de carn de vedella en barbacoes i festes familiars. La iniciativa es produeix després que el sector hagi vist disminuït el consum de carn durant els mesos de pandèmia, degut principalment a la poca demanda per part dels restauradors.

La presentació de la campanya s’ha fet al restaurant la Boscana de Bellvís, que amb la seva col·laboració, s’han repartit 300 racions de carn de vedella entre tres residències de la comarca.

Amb 700.000 tones de vedella anuals, l’estat espanyol és el cinquè país productor de la Unió Europea i el sisè exportador amb prop de 250.000 tones a l’any, que superen els 1.000 milions d’euros en valor adquisitiu.
RICARD GÓMEZ