Una cinquantena de persones visiten Mollerussa gràcies a la campanya comercial per dinamitzar els barris antics

08/10/2018

La campanya té per objectiu dinamitzar el comerç de proximitat als seus nuclis antics entre visitants d’arreu de Catalunya

Una cinquantena de persones procedents de 19 municipis d’arreu de Catalunya han visitat Mollerussa aquest dissabte per gaudir del premi que van aconseguir a través de la campanya Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir que té per objectiu dinamitzar el comerç de proximitat als seus nuclis antics entre visitants d’arreu de Catalunya. Aquesta campanya, la vuitena endegada per la Generalitat i la cinquena en la que Mollerussa participa, porta el lema Comprar al barri té premi amb la voluntat de fidelitzar els compradors al comerç de proximitat.  

Pel que fa a la capital del Pla d’Urgell , el premi per a dues persones que es va aportar a la campanya està valorat en 96 euros i consistia en passar una jornada completa, la del dissabte 6 d’octubre, a la capital del Pla d’Urgell començant per una visita a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, seguida de una altra al Museu de Vestits de Paper, un dinar en un restaurant de cuina de proximitat, i una visita guiada per la fàbrica de vinagres Cal Badia, un establiment centenari oferirà un tast de vinagres. A més a més, tots els premiats va disposar d’un val de 20 molleuros, oferts per Mollerussa Comercial i la Cambra de Comerç, per gastar a les botigues adherides a la campanya i van ser obsequiats també amb un lot de productes de la terra, gentilesa de la Diputació de Lleida. Es dona la circumstància que els guanyadors van veure ampliat el seu premi al coincidir la visita amb l’exhibició de 500 vestits de paper que va acollir el Teatre L’Amistat amb l’objectiu d’assolir un Rècord Guinness.

Infolleida