Mollerussa sorteja els premis de la campanya comercial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”

04/07/2017

Aquesta campanya té com a objectiu potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics

Aquest dimarts Mollerussa ha fet el sorteig dels premis de la setena  campanya de dinamització comercial “Barris antics. Molt per descobrir, moltper oferir”,que té com a objectiu potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics.

Les persones guanyadores han estat  Agnés Ausas de la població de Montgai; Belén Garrido de la població de Castellserà; Ester Piqué de Mollerussa; Anna Rojas de Miralcamp; Ruth Casanovas de Belianes i Maribel Torné del Palau d’Anglesola. Aquestes persones han guanyat premis ofertats pels 34 municipis participants i que consistents en visites guiades, àpats, nits d’hotel, visites a museus, etc.

En el cas dels comerços, que com cada any també han entrat en un sorteig, el guanyador d'aquesta edició ha estat per a la Perruqueria la Plaça (Alida Rosa Ballesta Guzman), que podrà gaudir de la visita a Caldes de Montbui.

La campanya "Barris antics. Molt per descobrir, molt per oferir" s'ha dut a terme a Mollerussa, de forma conjunta amb 34 barris antics de tot Catalunya que tenen en marxa un Pla de Barris. Tot i que a nivell de Catalunya enguany és la setena edició, Mollerussa hi participa des de fa 4 anys. L'objectiu principal de la campanya és dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics i donar a conèixer els atractius turístics dels municipis participants arreu de Catalunya. 
Enguany les localitats que han participat en la campanya han estat:Llagostera,la Bisbal de l’Empordà, Súria, St. Quintí Mediona, Calafell, L’Arboç, El Vendrell, St. Martí Tous, Lleida, Roda de Ter, Figueres, Centelles, Tortosa, Juneda L’Escala, Sallent, la Selva del Camp. Sant Feliu Codines, Artesa de Segre, Vilanova del Camí, Torelló, Solsona, Les Borges Blanques, Mediona, Caldes de Montbui, Balaguer, Falset, Arbúcies, Sant Hipòlit de Voltregà, Besalú, Manresa, Roses,  Ulldecona i Mollerussa.


A  Mollerussa,la campanya ha estat organitzada per l’Ajuntament de Mollerussa amb la col·laboració de l’Associació de Mollerussa Comercial. Així durant el mes de juny, les persones que han comprat als establiments adherits a la campanya han pogut participar en el sorteig d'un dels premis omplint les butlletes que es trobaven en els establiments adherits i identificats amb el corresponent cartell.

L’acte de lliurament ha estat ha càrrec de la regidora de Joventut, Turisme i Pla de Barris, Imma Casanella, també hi ha col·laborat la tècnica del Pla de Barris Anna Calvis. Casanella s’ha mostrat molt satisfeta de l’alta participació dels establiments que enguany han apostat per aquesta  campanya ja que,  d’un total de 213 establiments visitats de la zona del Pla de Barris, 165 han volgut adherir-se a la mateixa, enfront dels 113 de l’any passats. La regidora també ha explicat que aquests establiments han aportat diferents productes a la campanya. En concret els establiments han donat un total de 167 productes, així s’han pogut preparar 16 lots que s’han sortejat entre les persones que van omplir l’esmentada butlleta durant el mes de juny en que s’ha fet la campanya.

Infolleida